GoDaddy מציעים שירותי אחסון מותאמים לאתרי WP

Godaddy – החברה המובילה והגדולה ביותר המספקת שירותי אחסון, משיקה פלטפורמה חדשה אשר פותחה והותאמה במיוחד לשם אחסון אתרים מבוססי מערכת וורדפרס (WordPress) – מערכת ניהול התוכן הנפוצה והפופלרית ביותר בעולם. כבר ממחר, חבילת אחסון WordPress מאשפרת ללקוחות להתמקד ביצירת התוכן, בזמן ש GoDaddy מטפלת בכל הפרטים הטכניים שנוגעים לניהול חבילת האחסון: זמינות שרת ואתר, אבטחה, גיבויים יומיים ואופטימיזציה של ביצועים.

כבר עכשיו, GoDaddy מנהלת מעל 2 מיליון לקוחות אחסון של אתרי WordPress, ולכן צברה ניסיון רב באחסון אתרים מבוססי WP. הניסיון של GoDaddy מהקמת התשתיות הנכונות ועד לביצועים היום יומיים של אתרי WP, ולכן הם בהחלט יכולים להציע שירותים מקצועיים, אם לא המקצועיים ביותר. צוות מיוחד של GoDaddy ראיין וחקר לקוחות, התדיין ולמד ממומחים של WP, והעמיק לחקור יחד עם מומחי WEB ויצר דרך פשוטה, מהירה, מאובטחת ואמינה לבנייה של אתר מבוסס מערכת WP והכל במחירים הנמוכים כל כך של GoDaddy.

חבילת האחסון המנוהלת של GoDaddy לאתרי WP מעדכנת באופן אוטומטי את החשבונות לגרסה העדכנית ביותר של מערכת WordPress, ובכך מודאת שהתוספים של אתר לא מהווים נקודת תורפה לפריצות או סיכוני אבטחה אחרים ואפילו עוזרת בצמצום בזבוז משאבים אשר גורמים לביצועיים פחות טובים של האתר של הלקוח. בנוסף על הגנה על מערכת WordPress עצמה, חברת GoDaddy מציעה שכבות של הגנות נוספות ביניהם: חומת אש (FireWall), סריקה מפני תוכנות מזיקות וחבילות אבטחה אוטומטיות – והכל מצוות האבטחה המקצועי ובתמיכה 24/7.

"חברת GoDaddy מחויבת לתמוך בקהילת WP בעזרת אחת מפלטרפומות האחסון המהירות, מהמאובטחות ביותר והאמינות ביותר" אמר מנהל מחלקת האחסון של חברת GoDaddy – ביל וואט. "הצוות יצר חבילת אחסון שהיא קלה לשימוש אך עם זאת מקיפה ועשירה במאפיינים ברמת שירות עסקית איכותית. העלות של חבילת האחסון המנוהלת של GoDaddy לאתרי WordPress היא מזערית בהשוואה למתחרים שלנו, וחשוב לא פחות, היא מגובה בעזרת צוות תמיכה מאותר, שמציע שירותי תמיכה מסביב לשעון, ולכן מהווה חבילת אחסון מושלמת לכל מי שמחפש להקים ולנהל את האתר שלו"

שירות האחסון החדש מבוסס על איזון משאבי שרת שמיועד למערכת WordPress, עם שכבות קאש (cashing) מרובות בשילוב שרת קבצים ומסד נתונים בעל יתירות מרובה שנועד לוודא טעינה מהירה של עמודים ומוכנות וגמישות לשינויים קיצוניים בנפח גולשים ותעבורה. משתמשים אשר מעוניינים להעביר אתרי WordPress לאחסון בחרת GoDaddy יכולים להשתמש בשירותי העברה בלחיצה אחת, שפותחו במיוחד על מנת לספק שירותי העברה אוטומטיים ופשוטים של כל הקבצים הרלוונטיים.

חברת GoDaddy משיקה באופן רשמי את חבילת השירות בכנס WordCamp Phoenix. משתתפי הכנס יכלו לבחון את השירות עד לתחילת האירוע, על מנת לתת משוב באופן ישיר למפתחים ולמעצבים. בדיוק כמו שהמוצר עצמו נוצר בעקבות ובעזרת משובים של משתמשים ומומחים, מתכוונים ב GoDaddy גם להמשיך ולפתח את חבילת האחסון המותאמת בעזרת שיתוף פעולה קבוע עם קהילת המפתחים והמשתמשים של מערכת WP.

"חבילת האחסון המותאמת של GoDaddy לאתרי WP בהחלט הקפיצה את האתר של Waste Management Phoenix Open לרמה אחרת", אמר טום קינג, יו"ר Waste Management Phoenix Open Tournament. "ביצועים של האתר שלנו מאז שהתחלנו להשתמש בשירות הם ללא דופי. הטורניר שלנו ממש מעבר לפינה ואנחנו בוטחים לחלוטין ב GoDaddy בכך שהם יעזרו לנו לספק אתר מהיר ואמין, ללא קשר לפיקים וקפיצות בנפח התעבורה באתר שלנו"

אודות GoDaddy
GoDaddy היא ספקית הגדולה ביותר של רישום דומיינים, שירותי אחסון ותעודות SSL. החברה שמה לה למטרה לעודד צמיחה של עסקים קטנים. חברת GoDaddy מספקת עשרות שירותים מבוססי טכנולוגיית אחסון בענן, והיא ספקית האחסון הנרחבת ביותר בשוק האחסון לפי מחזור שנתי ולפי 451 מחקרים שונים. נוסף על כך, החברה היא ספקית מספר אחד של תעודות net-new SSL בשנת 2012, לפי סקר של Netcraft.

לפוסט המקורי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Sidebar not configured yet. You can place widgets by navigating to WordPress Appearance > Widgets.

scroll to top